tisdag, januari 06, 2009

trettondagen

20.16

nu sitter jag i soffan och är trött, kikar lite smått på "top model" och skrattar lite för mig själv, men jag ska säga att jag faktiskt gillar att titta på det.

idag stod det jobb på schemat, till halv 2 och sen tog jag en sväng ner i träningslokalen som finns på jobbet. rätt okej lokal faktiskt, det finns ju grejer, det enda som är tråkigt är att det känns som man går in i en bunker eller något, inga fönster eller något, bara fyra väggar. gymmade en timme eller så. men nu har jag i alla fall kommit igång och börjat träna igen, det känns så skönt. duschade när jag kom hem, körde en maskin tvätt och lagade middag.

sen jag var hemma hos mamma har jag blivit helt galen i att läsa inredningsidningen "Allt I Hemmet", så jag fick med mig en rejäl bunt hem. läst varje kväll. jag har blivit så inspirerad och är så sugen på att flytta till ett eget hus å göra iordning. men jag har i alla fall gjort iordning på övervåningen, så numer så sover vi där, det blev faktiskt rikitgt bra. ska även åka till IKEA någon dag och införskaffa mig lite grejer, en ny tvättkorg bland annat.

imorgon har jag ledig dag och ska föröska städa upp lite här hemma, det behövs, tro mig.

1 kommentar:

  1. jasså, du kukar lite på "Top Model"? ;P
    Hahaha! Ja, jag vet att du bara skrev fel, men det såg så roligt ut. ^^
    pussi gumman. :)

    SvaraRadera