måndag, januari 26, 2009

en ny människa.

19.52

dagen idag har bjudit på så mycket som att jag nu känner mig som en ny människa. jag har varit och klippt mig och jag är supernöjd. det är annorlunda, roligt och tufft, precis som jag ville ha det. känns väldigt konstigt att ha så lite hår bara.
innan dess var jag på gymmet, skönt att vara tillbaka på ett gym och träna igen. sen jag kom hem har det inte hänt speciellt mycket, blev lite middag och har di

sitter och funderar över en middag till på onsdag, då min mamma kommer hit och just nu har jag inte mycket till fantasi. förslag tack. en efterrätt blir det nog också, men den vet jag nog redan.

1 kommentar:

  1. Anonym17:59

    Ja, kyckling i olika form r alltid kul. T ex thaikyckling med lite nudlar, wokade grönsaker. Eller kanske ja jag vet inte=)

    Gött med träning, vill komma igång jag med. Har varit lite förkyld!
    kram dave

    www.therealcolombo.blogg.se

    SvaraRadera