tisdag, januari 20, 2009

jag tror på oss.

19.58

jag är nåt så sjukt trött och kommer nog inte vara uppe så länge till. och så är det jobb imorn, dem ringde och frågade och jag sa ja. jag jobbar gärna så ofta det finns chans, om inte annat är inplanerat.

dagen har spenderats med en fruktansvärt godissug, vilket kanske beror på "veckan" i månaden. åkte iväg och simmade mitt på dagen och bokade sen tid för klippning nästa vecka. väl hemma så bakade jag lite muffins, mest för att lugna godissuget, och sen behöver jag inte äta dem. utan bara tillfredsställelsen av att ha gjort dem. sen blev det middag på det.

helgen var grymt bra. fick bokat tid för ny tatuering!! kommer nog bli sjukt bra. sa vad jag ville ha ha med för något, hur stor å var den skulle sitta. sen får hon i princip fria händer. så det är spännande vad hon kommer upp med. så det sker på fredag och jag kanske får med mig Emil också. sen belv det utgång både fredag och lördag, på det vanliga stället. men det var sjukt nice och vi hade jätte roligt, båda kvällarna. och söndagen åkte jag hem igen till min kära.

jag förundras ibland över hur sjukt bra vi har det. jag verkligen älskar att sova och vakna upp bredvid honom varje morgon. det är något av det bästa i mitt liv. och jag är fortfarande lika kär i honom<3.

1 kommentar:

  1. jag är helt underbart glad att du fortfarande känner så för din man. och för tatueringen! min är nygjord och öm som faen, men oj, vad jag gillar den! ska försöka droppa in till dig på fredag, vilken tid var det? pussi!

    SvaraRadera