torsdag, januari 15, 2009

why don't we just live forever?

19.22

middagen och disken är avklarad. Emil är ute och grejar, han kommer nog snart in och då blir det lite mys.

har varit hemma från jobbet idag, mådde skit imorse när jag vaknade. gick ändå upp och klädde på mig, men det gick inte mer än så. ringde jobbet, och sen la jag mig igen och sov till 12 snåret. det behövdes, sen mådde jag bättre och nu mår jag ännu bättre. vet inte vad det var från början ens, ett väldigt illamående bara.

imorn morgon sätter jag mig på tåget och åker hem till pappa. ska möta upp syster i stan först, förhoppningsvis boka tid för en ny tatuering. och få min egenritade omgjord, till något mycket snyggare. sen bär det av hem till pappa och senare på kvällen blir det utgång. jag ser fram emot att åka hem, träffa familjen.

nu blir det lite promenad.

1 kommentar:

  1. Anonym20:11

    mmm, fiskgratäng.. Nu blev jag ju sugen på det istället. :) Får nog göra det på söndag kanske, haha!
    Kram kram

    SvaraRadera