fredag, januari 09, 2009

mitt liv

22.28

idag när jag var ute i skogen så kom jag på mig själv med att verkligen längta hem, hem till Lindome. längtar efter familj, vänner, längtar efter att bara kunna ta tåget in till stan, gå en sväng på stan, träffa folk. bara lite spontant gå ut en kväll utan att behöva planera så himla mycket och i förväg, bara ta det som det kommer.

men det är skönt att bo här med. bara att i princip ta på sig skorna och gå ut så är man i skogen, kunna släppa Helmer lite hur som. och så det allra vikitigaste EMIL.

Göteborg står ju kvar om jag vill flytta tillbaka. men ibland känns det jobbigt. jag saknar helt egna vänner och egna saker att göra (utom jobbet), jag vill inte hänga på Emil jämt, så han tycker att det är jobbigt. men det är svårt.

1 kommentar:

  1. och Göteborg längtar efter dig också gumman. <3 men det är som du säger, allt finns kvar. :)

    SvaraRadera