onsdag, januari 07, 2009

nya projekt.

20.11

idag har jag träningsvärk i massa muskler. blev nog lite väl hårt igår, var ju trots allt ett tag sen jag tränade.

dagen har inte bjudit på särkskilt mycket, sovmorgon, lite längre än vad jag tänkte, till att börja med. tog tag i disken och plockade undan lite i köket. sen tog jag och Helmer en promenad i skogen, i snö och solsken, det var underbart. var svettig när jag kom tillbaka, det är jobbigt att gå i snö. har även plockat bort det mesta av julgrejerna, utom gardinerna. skulle även försöka få lite ordning i hallen, men jag la ner det.

har planer på att sy nya gardiner till köket och vardagsrummet. ska kolla tyg när jag åker till IKEA. känner verkligen att jag måste göra något åt det här huset, så det känns som att jag bor här, på riktigt. för det känns lite som det är Emils och jag bara har flyttat in och det känns inte som mitt. och vi ska ju förmodligen bo kvar här ett tag till också. det andra projektet ligger i att försöka få ordning i hallen och garderoden, det ser inte klokt ut där, det är flyttkartonger överallt, känns inte så hemtrevligt.

blir sängen om nån timma eller så. jobb imorn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar