onsdag, januari 14, 2009

en onsdag.

17.52

haft ledig dag idag, skönt. började med sovmorgon, först till halv åtta och sen till halv tio nere i soffan. sen har jag ägnat mesta delen av dagen till att baka, blev lite chocolate chip cookies och kärleksmums. och middag, så även det är avklarat för idag. och nu blir det inte så mycket mer ikväll. hämta tvätt och hänga upp den.

det finns faktiskt stora fördelar med att bara jobba deltid, (även om det inte hade suttit fel med lite fler dagar/timmar), man hinner med att göra en massa andra saker som man tycker om.

var och simmade igår efter jobbet, hur skönt som helst och bastu efter det. det tänker jag fortsätta med och gymmet också. känns som jag börjar komma igång ordentligt nu igen, jag behöver det också.

jobb imorn igen, just nu känns det jobbigt, vet inte rikitgt vad det är med mig, känner mig inte rikitgt på topp. men det känns nog bättre imorn hoppas jag.
på fredag åker jag hem till pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar