lördag, januari 24, 2009

stjärnor..

19.16

igår var det en stor dag (i alla fall för mig). fick min väldigt efterlängtade tatuering. blev inte som jag hade tänkte mig, den blev nog bättre, hur som helst så är jag toknöjd verkligen. blev sex stycken stjärnor och en not. och Felicia var helt fantastiskt bra.

idag är jag hemma igen och det är skönt att komma hem till sitt igen. ikväll blir det baconinlindad kyckling med svamprisotto, blir nog bra. sen blir det mys.

träffade min älskade ven igår och det var så skönt att ses igen. du älskas <3

2 kommentarer:

  1. just nu (mer än vanligt alltså) önska jag att du bodde hemma igen. men det känns skönt att vet att jag bara kan lyfta luren och ringa. jag tänker så lite som möjligt och dricker massa te. det funkar rätt okej. <3

    SvaraRadera
  2. Anonym19:51

    Tack så mkt1!!!! Verkar som om du är nöjd med din tattuering me =)
    kram

    SvaraRadera