torsdag, januari 29, 2009

halsont.

17.29

Emil är på affären och handlar lite och jag orkade inte följa med. men när han kommer tillbaka blir det jag som gör middag. har lite ont i halsen idag och jag har ju jobb i helgen så det är bäst att jag håller mig frisk.

mamma kom hit igår med hunden sin. vi var på skogspromenad, åt middag med efterrätt (och all mat var väldigt uppskattad och det var gott). kikade lite på boende inför Paris-resan och bara umgick, mycket trevligt var det. hon åkte hem i förmiddags efter en liten skogspromenad, (det är så mycket roligare att gå i skogen när man har någon att gå med). efter det så har jag diskat undan ett berg med disk och inte gjort så mycket mer faktiskt.

nu blir det middag.
tjing.

2 kommentarer:

  1. Anonym20:51

    Det är så jäkla trist att vara ensam på kvällarna! Under dagarna är det ok, för då kan man ändå sysselsätta sig med annat, men på kvällarna vill man ju lixom vara tillsammans :(. Men men, vi får iallafall sova tillsammans, det är ändå det som spelar roll!

    Men hoppas att du får en underbar torsdagskväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag dansar NYC (betyder inget egentligen, det är bara namn på dansen) som är en version av streetdance, och hiphop. So awesome.

    Det går en massa upp och ner. Han åker ju på söndag, det rör upp ganska mycket känslor. =/

    SvaraRadera