måndag, mars 24, 2008

Annandag påsk

19.42

är fortfarande i mitt gamla hem, hemma hos pappa. har varken haft lust eller ork att åka hem. det är som om jag behöver känna att jag har folk omkring mig. vill inte gå hem och sätta mig ensam i min lilla lya.

för övrigt så är jag nåt så extremt trött att det nästan känns som ögonen går i kors å jag måste kisa för att se ordentligt.
har jobbat idag och sen kört ett pass på gymmet. det var rätt segt att ta sig dit, det var ju ett tag sen, men när jag väl kom igång kändes det bra. och jag har köpt ett hopprep idag med, nu ska det banne mig bli ordning på den här kroppen. åkte hem till pappa igen och där nånstans på vägen bestämde jag mig för att inte åka hem ikväll heller. sen hemkomsten har jag duschat och ätit lite mat. fått bränt av alla mina bilder från den här datan så jag kan få med mig dem hem, äntligen.
överväger att gå å borsta tänderna och krypa ner i systers säng, trots att klockan bara är åtta. men tröttheten har ingen lag.

är ledig imorn, och det blir lunch på stan med bästa vennen min <3

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar