söndag, mars 16, 2008

enorm smärta i vaderna

18.46

igår på dagen och igår kväll. det finns egentligen så mycket att säga, men jag ska försöka ta en lite kortare version av den. jag kan börja med att säga att den var underbar.
syster kom hit vid lunchtid ungefär, vi var å handlade mat, färgade hennes hår, det blev så snyggt. slappade, fixade tacos till middag. vi kikade på melodifestivalen, lyssnade på musik och förfestade. åkte in till staden vid 23 och gick på GP, inte så mycket folk men det var liksom tillräckligt ändå. jag och Ceec hade i alla fall väldigt roligt, vi dansade nästan konstant mellan 24 och 04 på morgonen, för då stängde dem. vi var hemma vidd halv 6 med taxi efter lite grejer på vägen. gick och la oss och somnade bums!
över till idag: vi sov till halv 1 och sen har vi frossat i godis och kladdkaka och tittat på ett antal avsnitt av Prison Break. knappt ens orkat resa oss hur soffan, legat utslagna mest hela dagen. enda tills syster lämnade mig vid 6.

nu sitter jag i den uppbäddade soffan och äter lite frukt och dricker vatten. jag ska kika lite på tv och sen så känns det som att jag faktiskt vill lägga mig å sova snart.
ska ringa Emil och prata en stund med <3. nu saknar jag honom jättemycket, var längesen vi sågs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar