torsdag, mars 13, 2008

tröttast

20.09

det är mest det vanliga som har hänt idag med. jobb, träning - och jag sprang idag, handlade lite på vägen hem, duscha, fixa middag (lite ihopplock av allt möjligt). sen har jag suttit i soffan och inte orkat göra något mer alls.

sitter här och är något så enormt trött. det känns som att jag har ungefär ett ton grus i varje öga och som att ifall jag gick å la mig nu så skulle jag somna genast. så jag ska nog faktiskt ta å gå å borsta tänderna nu och lägga mig. klockan är inte ens halv 9 än.

fortsatt funderande om oss (=jag&Emil) och allt möjligt. det är allt det praktiska som stökar i mitt huvud. hur det ska gå å lösa, men egentligen är det inte så svårt. det är bara så stort.

och tack johanna, jag vet att jag kan ringa dig om allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar