tisdag, mars 04, 2008

solskens dag - stjärnklar kväll

20.55

sitter och borstar tänderna, och kikar lite på tv. vill helst av allt lägga mig och ringa Emil. men jag har tvätt i tumlaren och jag ska väl snart gå till tvättstugan och hämta hem den (vare sig den är torr eller inte). det är kallt och stjärnklart ute ikväll.

det har varit strålande sol från klarblå himmel idag, sen snöade det lite och sen strålande sol igen. underligt väder. men tråkigt att stå inomhus hela dagen i alla fall. det har varit bra på jobbet idag, trodde jag skulle vara överöst med jobb idag, efter dagen igår. men det flöt på helt utan problem. körde ett skönt gympass efter jobbet. gick hem. åt blodpudding, och jo, det är visst gott, eller hur Johanna? gick till tvättstugan. duschade. gick två gånger till, till tvättstugan och idag känns det som det tar alldeles för lång tid.

ska kila iväg till tvättstugan en gång till och hämta det sista, nu får det räcka. jag vill gå å lägga mig!

1 kommentar: