fredag, mars 14, 2008

fredagkväll = trött

19.47

det känns som en konstig fredag. jag träffar inte Emil ikväll, och inte på hela helgen, därför känns det som jag ska jobba imorn. men det ska jag inte göra, jag är ledig hela helgen. även det känns en aning ovanligt, en hel helg, och bara jag. och jag ska börja den med en sovmorgon imorn. Lovely! och bara tänka på mig själv.

fredagen har jag fördrivit med att jobba och sen en del av kvällen har gått åt till att träna. det var jobbigt att gå till gymmet idag, och det var riktigt motigt. men det är så skönt när det väl är gjort, då mår jag så bra. tog mig en sväng till systemet, i brist på ork att göra det imorgon. promenerade hem, duschade och fixade lite mat. sen dess har jag inte gjort så mycket, suttit i soffan. och tänker gå direkt från soffan till sängen.
i princip hela den här veckan har jag varit så trött när jag kommit hem från jobbet. jag hoppas kunna vila upp mig lite i helgen.
så nu blir det snart till att gå å lägga sig, fastän att det är fredagkväll. men vad göra uppe om man är så trött.
sweet dreams gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar