söndag, mars 23, 2008

Påskdagen - Elmia

19.44

sitter hemma hos pappa, framför brasan och har det rätt skönt - men jag är ensam här med. fast jag orkar inte åka hem heller. ska sova här inatt och sen ta bilen till jobbet imorn.

jag och syster har varit på Elmia idag. vi körde hemifrån vid halv elva och hade en väldigt rolig resa upp. lyssnade på musik och sjöng med i högan sky. gick ett tag på mässan och kikade på bilar av alla dess slag, sen åkte vi till A6 och åt lite mat. det var strålande sol och klarblå himmel hela dagen och det allra underbaraste vädret. det gjorde mig så himla glad imorse när jag vaknade också. vi åkte hem från Jönköping och det var bra väder och sol, men när vi kom till Hällingsjö så började det snöa så smått. var hemma strax innan sju, och sen dess har jag ätit lite, tänt en brasa, kikat på tv och pratat med Emil en stund.

det är fullt snöväder ute och jag känner mig en aning ensam och huset känns stort.
jag ska nog börja fundera på att gå å lägga mig nu, är en aning trött och jobbet hägrar imorn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar