torsdag, mars 06, 2008

nytatuerad

20.37

har varit borta i princip hela gagen. var hemma efter sju. jag och syrran har varit och tatuerat oss idag. två stjärnor på överarmen. sen handlade jag några muffins och tog pendeln och sen bussen hem till mamma. fika med thé och muffins hos mamma, pratade om tatueringen, livet och om att flytta ihop. "ni får väl gifta er, se det som något juridiskt bara, det spelar väl ingen roll" sagt av min mamma. åt även middag där, det var inte igår jag fick maten serverad och slapp röra en muskel. sen gick jag och syrran ner till pappa för att visa gaddningen där med. både mammas, pappas och farmors gemensamma reaktion var "oj vad den var stor". blev hemskjutsad av pappa.
och nu är jag så himla trött, orkar knappt hålla ögonen öpnna mer. det blir till att borsta tänderna och gå å lägga mig nu. pronto.

Natti Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar