onsdag, mars 05, 2008

Trötthet.

20.28

sitter här med i myskläder och en filt, relativt nyduschad (är i alla fall fortfarande blöt i håret). har ätit middag för inte alltför lång tid sen heller. och sen satte jag mig i soffan och kopplade av och tröttheten bara slog till mig. det blir nog faktiskt sängen snart.

idag har det varit mest som vanligt. jobb, och det var rätt så lagom idag. ett gympass, sprang ett tag på bandet, körde, biceps, triceps, mage och lite bröst. gick hem, fixade middag, duschade och ringde min syster om imorgon. och jag är lite nervös för imorgon.
i duschen satt jag och funderade på om jag verkligen vill ha två stjärnor på armen resten av mitt liv, och det enda jag kommer fram till varenda gång är att jag vill det. det kommer bli fint tror jag.

det både regnar och blåser ute nu, det liksom piskar mot fönsterbläcket. och det skaver i mina ögon av trötthet. ska borsta klart tänderna och vika lite tvätt, har två hela IKEA-kassar fulla med rentvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar