torsdag, september 16, 2010

Back in the magic zone.

18.23

Volbeat släppte sitt nya album igår och jag håller på att lyssna in mig på det nu. Det är amazing, verkligen. Nu ser jag ännu mer fram emot åttonde oktober och spelningen i Skandinavium, det lär blir grymt. Ledigt har jag fått också, hela dagen.

Idag har jag jobbat. Lättat mitt hjärta för chefen och det är så skönt när någon verkligen förstår och har sett med egna ögon hur det verkligen är. Jag är ju inte mycket för att klaga. Har kanske tagit på mig lite mer arbetsuppgifter (som jag egentligen inte har velat ha innan) och därmed troligtvis mera tid. Jag hade mina krav också, så det känns bra ändå. Smet iväg till gymmet och tog helt död på mig idag. Men det är skönt som tusan att ta ut sig ordentligt. Jag vet att jag kommer ha träningsvärk i benen imorgon. Har kommit in i ett grymt flow och tycker det är riktigt roligt att träna och jag längtar efter att gå dit efter jobbet. Då är det fint!

Åt en sen lunch när jag kom hem. Tog en promenad ut i skogen med hunden och fick med mig någon liter kantareller hem idag också. Det är verkligen mitt svampår i år, dem bara är där utan att jag ens behöver leta.

Nu ska jag sätta igång och fixa lite middag och sen intar jag soffan för kvällen och läser min "nya" Allt Om Mat som har legat på bordet i nån vecka eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar