måndag, september 13, 2010

Monday.

21.24

Måndag idag, som alldeles snart är förbi. Min måndag har faktiskt varit bra, hör och häpna, trots att jag somnade alldeles på tok för sent igår. Jobbet gick fint och alldeles jättesmidigt, även om det borde strulat med tanke på att saker och ting fattades. Det blev gymmet en sväng och idag var det svettigt värre och jag blev kvar längre än jag tänkte mig. Det gick ju så väldigt bra :) Kom hem och gick en runda runt byn med Helmer, i solsken. Har lagat middag och vikt ett par högar med tvätt också. 

Igår hade jag en alldeles perfekt dag i Borås med min älskade fantastiska syster <3 Åt lunch på ett café och hade allmänt trevligt hela dagen och bara pratade massa strunt, men lite viktigt också såklart. Massor med skratt och det var precis det jag behövde. Var inte hemma förrän efter åtta. Det gick inget tåg för min syster, men vad gör det, det led ingen brist på oss. Det blev lite promenad i stan och ännu mera prat och skratt. All kärlek till henne! Tack för att du finns och förgyller min värld! 

Fick lite grann shoppat också. En kofta, en tjocktröja, jeans och ett par bootsaktiga stövlar. Toksnygga, verkligen. Blev födelsedagspresent till fina lillebror också som fyller år imorgon.


Nya skorna och jag älskar dem. Känns lite tidigt att inviga dem än, men kanske inte ändå. Dem står och väntar i hallen i alla fall 
  

Nu blir det lite tv och jag ska krypa ner i sängen. Lite trött nu. Imorgon blir det jobb och kanske lite handling, om jag orkar.

2 kommentarer:

  1. åh jag vill också ha ett par nya boots!

    jodå, jag överlevde måndagen ;)

    SvaraRadera
  2. jaa det är sant (: onsdag imorgon, snart helg!

    SvaraRadera