onsdag, september 01, 2010

Första september.

21.09

Första september redan, jag förstår inte vart sommaren har tagit vägen, den har flugit förbi. Jag behöver lite mer sommar och lite mer shorts-dagar. Men sommaren har varit förbannat bra. Det är väl också dags att erkänna att sommaren är slut. Hösten är på ingång. Jag gillar hösten, det blir så friskt och höstkläder är ju inte fel heller :P

Idag har det varit jobb, var extremt trött när jag kom till jobbet. Då kommer det alltid frågor om varför, om jag sovit dåligt osv. Måste man alltid ha en anledning? Kan man inte bara vara trött. Sen blev det ett svettigt pass på gymmet. Riktigt bra gym för övrigt, trevligt med lite utsikt när man tränar och inte bara väggar. Tog en liten promenad när jag kom hem. Sen satte jag mig en stund i solstolen och läste. Bäst att passa på medan det fortfarande är lite varmt i solen. Åt lite tacos till middag och sen har jag bara slappat i soffan. 

Imorgon står det jobb och gym på schemat. Måste även ta tag i disken och tvätten som jag sköt fram en bit. Det är extremt skönt att sluta tidigt på dagen, hinner med så mycket. Även om jag gärna hade jobbat mer och därmed tjänat mer pengar. Allt har väl alltid både för- och nackdelar. 

Nu ska jag alldeles strax krypa ner bredvid min kärlek. Tröttis ikväll. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar