torsdag, september 23, 2010

torsdagsförkylning och snart helg.

20.51

Igår kväll var supermysig med syster i stan. Blev lite födelsedagsshopping till Emil och en kvällsfika med massor av skitsnack. Det är alltid lika skönt att ses igen och det gör mig alltid lika glad :) Var hemma strax innan tolv och då var det bums i säng. 

Vaknade imorse och var tät i näsan och hade gräsligt ont i halsen. Det blev jobb och framåt dagen så kände jag mig bättre. Blev lite shopping efter jobbet i form av en klänning som jag spanade in igår precis innan stängning. Tog en lång skogspromenad med Helmer när jag kom hem och plockade lite kantareller också. Härligt höstväder idag också, 18 grader och sol. Lagat lite middag, duschat och slappat i soffan. Börjar bli tät i näsan igen och det rinner. Ska krypa i säng om en lite stund. 
I duschen så gav jag mig på att börja töja ut mitt hål i örat. Det gör ont, men så har jag ju inte så jätte hög smärt tröskel heller.

Imorgon kväll är det tänkt att jag ska åka hem till mamma, för att på lördagen gå på bokmässan tillsammans. Mamma smsade och sa att hon inte kände sig riktigt kry idag, hoppas det är över tills imorgon bara. Har verkligen sett fram emot det. Sen blir det hemgång på lördagseftermiddagen någon gång. Min älskling fyller ju år, så det blir lite paket och god mat. 

Nu blir det sängen för mig. Ska krya på mig lite till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar