lördag, september 11, 2010

Saturday I love you like gold.

22.20

Har just målat naglarna i ett mörkblått jättefint lack. Funderar på sängen alldeles snart även om klockan inte är så mycket, men jag är verkligen trött. 
Idag har det varit fruktansvärt skönt med ledigt. Vaknade rätt så tidigt, låg kvar någon timme och drog mig, gick upp tog en dusch och käkade frukost. Löste lite korsord, la mig i soffan och somnade en stund igen. Så extremt skönt och jag antar att jag behövde det också. Annars har jag dragit av sängkläder och tvättat dem. Vikt tvätt och diskat lite grann. Bakat lite kakor och till fashionabel lördagsmiddag bjöds det på spaghetti och köttbullar :P

Imorgon blir det iväg till Borås och träffa min älskade syster. Vi har inte setts sen Vallåkra-helgen, så nu saknar jag henne verkligen. Det blir shopping och struntprat hela dagen lång, bara hon och jag <3. Hoppas på att jag kan få med mig lite godbitar hem också. Förresten så passade inte fina jackan från Ellos för mina breda axlar. Blev retur och byte till större, hoppas den passar.

Förresten så går träningen riktigt bra nu. I veckan blev det måndag, onsdag, fredag på gymmet och torsdag blev det simning. Gillar skarpt att ta mig dit på morgonen innan jobbet också, skönt att ha det gjort. Det blir ju även en å annan promenad med hunden. 
Nu är det sängen som gäller snart. Imorgon blir det som sagt heldag i Borås som jag ser sjukt mycket fram emot.

2 kommentarer:

  1. precis! (: har du haft det bra i helgen annars?

    SvaraRadera
  2. jag har haft det himla bra tack (: hade dock också söndagsångest igår haha

    överlever du denna måndag?

    SvaraRadera