torsdag, september 02, 2010

Torsdag, over and out.

21.13

Jag känner mig helt slut i hela kroppen och huvudet för den delen också. Ska vika klart tvätten och sen blir det sängen för min del. 
Dagen har varit helt okej på jobbet, det går bättre och bättre för varje dag. Även om det tar på krafterna. Träning efter jobbet, en dusch och lite bastu på det. Tog en långpromenad med Helmer i skogen. Dök upp lite kantareller på vägen, som tur var hade jag en hundbajspåse i fickan så jag kunde plocka med mig hem. Blev någon liter i alla fall. Satte mig i soffan en stund och det skulle jag inte gjort, blir alltid sittande lite för länge. Har tagit tag i disken och lagat middag. Jag känner mig definitivt nöjd med vad jag har gjort idag.

Imorgon är det fredag och det är efterlängtat. Äntligen helg.
Nu blir det sängen för min del, först ska kläderna in i garderoben. Natti!



1 kommentar:

  1. använder du mineralsmink? tävlar ut ett stort kitt i blogen nu om du är intresseerad :)

    SvaraRadera