tisdag, november 06, 2007

And we heard novemer rain

19.39

jag slits mellan två helt olika saker i helgen. eller jag slits väl egentligen inte för jag vet precis vad jag ska göra. men det känns jobbigt, jag vill göra ju göra båda och helst hade jag velat knö in båda på ungefär samma tid. men det går inte och den ena grejen blir lidande. det är ju egentligen det som är det viktigaste för mig, Emil. jag är rätt lessen för det faktiskt, men det finns inte så mycket jag kan göra åt det. jag vill ju träffa tjejerna också. men jag vet inte alls vad Emil tycker om det, han säger inte så mycket om det. det värsta är att om vi ska ses när jag är ledig nästa gång, så dröjer det minst två veckor till och det känns inte så kul.

jag grubblar på en grej, men jag vet inte om jag ska göra det, har inte riktigt bestämt mig för det än.

imorn är det jobb igen och det känns inte alls roligt stt gå dit längre, sen Pernilla har blivit uppsagd. nu har jag bara mina vänner i serveringen kvar. dags att avsluta snart tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar