torsdag, november 01, 2007

Jag vill inte vara ett problem, älskling

21.37

har haft en trevlig dag idag, väldigt trevlig till och med. syster kom hit igår och vi var på bio och sen sov hon över hos mig. idag har vi haft en hel dag på stan, har köpt vantar och lite nya underkläder. har hunnit med att träna efter en hel dag på stan också.

pratat med Emil en stund och han verkade annorlunda. jag frågade igår om han ville/kunde komma hit i helgen, men han kunde inte svara på det, för han kanske hade bestämt något. och jag tycker att det är helt okej, om han inte kan eller har lust just i helgen. jag tänkte därför att deet dröjer ett tag tills vi ses annars. förut sa han att han hade mycket att tänka på, att han hade tre problem, ett var hunden, två var bilen och tre, det var jag, om han skulle komma till mig imorn eller inte. jag vill inte vara ett jävla problem. jag vill bara att han ska komma om han känner att han vill det, inte annars. visst jag kanske blir lite lessen, eller jag kommer bli det. men jag vill inte att han ska göra saker bara för min skull.

nu måste jag verkligen gå å lägga mig. upp tidigt imorn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar