onsdag, november 21, 2007

I am hanging on every word you say

19.57

jag är nere i en lite svacka, det är inte riktigt min vecka den här veckan. det känns som att det inte riktigt går min väg nånting. jag tänker för mycket på en massa andra saker, å då blir det inte bra på jobbet heller. jag bränner mig å så. har bränt mig mer på en vecka än vad jag gjort sen jag började jobba där.
allt har känts såhär enda sedan i lördags och det känns som det är världens längsta vecka, den vill liksom aldrig ta slut. enligt mig så skulle det minst vara torsdag kväll nu. eller så känns det bara så eftersom jag längtar efter något. det går alltid mycket långsammare då.
sen så är jag för övrigt ganska trött på allting nu och jag har inget svar på varför ens. jag känner för det mesta att det inte alls är roligt att gå till jobbet, det är bara jobbigt att gå upp ur sängen på morgonen.

idag var inte precis nån drömdag heller, jag hade så himla svårt att fokusera idag och var lite i min egen värld. i början av dagen var det inte så, men det blev så när det visade sig att det saknade grejer här och där och jag hade inte fått någon lapp.
och sen brände mig två gånger på mindre än tjugo minuter å fick blåsor båda gångerna. ingen drömdag som sagt.

ska ringa älsklingen nu å prata lite, å sen blir det lite mer tv å sen bädden min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar