fredag, november 02, 2007

Mitt liv dog en smula

20.12

imorse när jag kom till jobbet så var jag en aning arg på min man. för det med problemet, så jag avr tvungen att ventilera det med Pernilla. sen kändes det bättre när han skickade ett sms och förklarade sig.
fick sen reda på en tråkig sak idag, lilla Pernilla har blivit uppsagd och jag tycker att det är skittrist. varför ska alla som jag tycker om sluta? så efter jag hade fått reda på det så var jag sad. och jag fortsatte vara det till och från hela dagen, och det var nog veckans längsta dag, den tycktes aldrig ta slut, den bara fortsatte och fortsatte. den ville liksom inte ha nåt slut. vi var nere hela gänget idag på jobbet. sen krånglade våran varuleverans och vi saknade en hel vagn. men vi orkade inte med, så vi gick hem.

och Emil bestämde sig för att inte komma hit i helgen och det var tydligen inte jag som var ett problem, utan det var själva situationen. det var tydligen jag som inte fattade, men nu förstår jag och det känns inte så hemskt längre.

ska rusa till tvättstugan igen, för sista gången ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar