fredag, november 09, 2007

Snöfall

20.51

hemma igen nu, bestämde mig för att åka ner en sväng till Emil igår eftermiddag efter jobbet. annars hade det dröjt väldigt länge och jag var i jättebehov av lite kärlek, så jag var bara tvungen. och det var just sådär jättemysigt som det brukar vara, fast det var nästan ännu lite mysigare igår.
och idag när han var på jobbet så saknade jag honom och längtade tills han skulle komma hem, för jag ville gosa å mysa lite innan jag skulle bege mig hemåt. men när han kom hem så såg jag att det snöade ute och plötsligt så blev det väldigt bråttom. tankarna virvlade framåt tillbaka, sommardäck på bilen, inte våga köra. jag var ju i princip tvungen att åka hem, för tjejerna kommer imorn förmiddag. men jag var rädd och vågade egentligen inte. fast jag satte mig i bilen och körde.
Emil var nog orolig på riktigt, han sa att jag inte skulle köra om jag var rädd, att det var klart att jag fick stanna hos honom tills imorn. och sen ringde han mig ungefär varje halvtimme. det är bara så mycket kärlek.

jag kom i alla fall hem utan minsta lilla skada och det tog mig inte alltför lång tid heller.
nu sitter jag här i soffan och slötittar lite på tv å så.

inser hur fort det gick för mig att åka från Emil idag hann inte ens med att säga att jag älskar honom och nu saknar jag honom massvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar