torsdag, november 22, 2007

Your words make me whole again

19.27

torsdag kväll och äntligen.
bestämde mig för att inte träna idag, insåg att jag hade en massa andra saker jag borde göra istället för att träna.
jobbet gick bra idag, bästa dagen på veckan skulle jag kunna sträcka mig till att säga. fick alla grejer gjorda som jag hade tänkt mig. och kom mig hem i vettig tid. å en timme efter jag ahde kommit hem så hände inte mycket alls. tog mig en dusch och sen blev det fart på mig. började röja och plocka ihop alla högar med smutstvätt som låg å skräpade runt om i lyan min. har skrivit en handlingslista tills imorn, lagt in ren tvätt i garderoben, varit borta i tvättstuga och slängt in tvätt. så nu e det inte så mycket mera kvar, ska bort till tvättstugan minst två gånger till, dammsuga lyan och sen hade det varit väldigt gott med lite kvällsmat, lite gröt :)

dags att gå till tvättstugan å kasta in i tumlaren. å sen dammsuga. sen mat!

1 kommentar: