torsdag, november 29, 2007

Ge mig allt jag vill ha och lite till

20.37

ibland undrar jag fan vad jag håller på med. det handlar så himla mycket om bekräftelse och egentligen inget mer tror jag. jag vill inte att det ska vara något annat, jag vill inte tvivla. men ibland undrar jag faktiskt vad mening är. å jag vet bara inte vad jag gör ibland. jag blir tokig på mig själv.

idag, har varit en väldigt bra dag, träffade syrran inne i stan, fick handlat de mesta av julklapparna och det känns jäkligt bra. bara kvar till syrran, mannen å vennen. tog en fika och gick i vad som kändes som varenda affär i stan. men vi hittade grejer och sen gjorde vi varsitt hål i örat också. det känns grymt, jag svimmade inte.
det händet inte så mycket mer sen, fick skjuts hem, av syrrans man. och jag orkade inte ens laga middag, det blev thé å macka.

har sån lust att göra något mysigt med Emil, men jag föreslår saker, men det tycks aldrig hända något, men det är lika mycket bådas fel. jag vill så mycket, så extremt mycket. men ibland känns det inte som det spelar någon roll.

(oj, det här tycks ha blivit ett väldigt rörigt inlägg, men det är min blogg å jag skriver vad jag vill)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar