onsdag, november 07, 2007

Everything I do I do it for you

22.00

(och det gör jag nästan, mitt liv snurrar runt dig).

jag lider fortfarande av det förbannade helgdilemmat. jag vill hinna med båda två och mest av allt vill jag hinna med Emil, jag behöver nästan hinna med. behöver lite gos å kel.
men jag har fortfarande en fundering men jag vet inte ens om jag orkar dela med mig av den, eller jo. om jag åker ner till Emil imorn kväll och åker hem fredag kväll eller lördagmorgon. men jag vet inte, för jag vill inte stressa heller. och åker jag ner så kommer jag inte vilja åka därifrån ändå, så då kommer det kännas jobbigt i vilket fall ändå.

Emil säger ju inte så mycket heller. önskar att han kunde säga lite mer vad han tänker på och vad han känner. det är viktigt för mig. och jag sa faktiskt åt honom det idag med när vi pratade.

snart dags att krypa till sängs, jobb imorn och sista dagen den här veckan.
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar