tisdag, februari 23, 2010

blablabla det rullar på.

21.27

längesen jag skrev igen. dagarna rullar på, ibland lite för fort. trots att jag slutar vid 2 den här veckan, så känns det knappt som jag hinner med något. i alla fall inte allt som jag vill göra.
idag blev det storhandling efter jobbet och med det en aning fattigare, men lönen kommer ju snart. ingen yoga idag heller på grund av rasrisk på hallen. men det blev en promenad runt byn i alla fall. tvättat och lagat middag har jag också gjort. rätt skönt att yogan inte blev av, har dragits med en halvjobbig huvudvärk idag och börjar nog bli förkyld på det. inget vidare alls, men hoppas lite sömn ska hjälpa.

förövrigt så är jag sjukt trött på snön nu. jag gillar snö, det gör jag, men nu får det faktiskt vara nog även för mig. är inte alls kul att köra bil i snökaos. låta bilen gå på tomgång i 20 minuter innan det ens är möjligt att få bort isen från rutan. slira på uppfarten och så vidare i alla evighet. det räcker helt enkelt.

nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar