torsdag, februari 04, 2010

thursday evening.

20.25


behöver knappast skriva att det var en bra dag på jobbet idag med. lättare att köra bil med. efter jobbet blev det en sväng till banken, fixade en ny dosa, eftersom jag har slarvat bort den andra. en snabbis in på skoaffären, är på jakt efter några nya snygga skor att ha nästa fredag, och Åhléns. satte mig i bilen och körde iväg till gymmet. det var längesen nu och det var både välbehövligt och skönt. har bestämt mig för att verkligen, försöka!, få rutin på det nu.
sen blev det hundpromenad och middag. och tack och lov så har min onda hals gått över.

imorgon är det fredag och det är himla gott. ska försöka få till en lite shoppingtur i helgen, vill ha en hel del nytt och vill använda upp mina presentkort. och kanske, kanske ett spinningpass på söndag. men det visar sig. först av allt ska det bli lite sovmorgon på lördagen.

för övrigt, någon som har lite bra och roliga matförslag? jag lider av någon form av idétorka och känns som det alltid blir samma eller åtminstone liknande mat i det här huset. så förslag tack.

nu tänker jag faktiskt krypa ner i sängen, trots att klockan inte ens är nio än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar