söndag, februari 07, 2010

sunday.

20.39

dagen har rullat iväg. det blev en ganska lång sovmorgon imorse. frukost och en promenad i snön. har vi städat upp lite här hemma och kikat på en film i soffan. en bra söndag helt enkelt.

provade mina nya kläder idag som jag köpte igår. provade aldrig i affären för det var jättelång kö till provrummet. en av tröjorna kändes inte helt bra och jag kunde inte bestämma mig om den var bra eller inte. det var lite konstig form på den och jag såg mycket tjockare ut än vad jag verkligen är och det vill jag ju inte göra. frågade Emil och han fick det att inte alls verka så illa. så nu behåller jag den.

provade skorna med, men just nu kan jag inte gå i dem, har fortfarande ont i benet. hoppas det går över till fredag så jag kan använada dem då.

här är skorna i alla fall. dumt att jag inte tog bort prislapparna innan jag fotade. jag är mycket nöjd med mitt köp och dem är riktigt snygga på. kommer passa utmärkt på fredag. köpta på skopunkten, med det sagt, dem håller så länge dem håller.

nu ska jag krypa ner i sängen brevis min kärlek och kika på Spiderman 3. lagom avancerat ikväll.

1 kommentar:

  1. Hahaha, det är så sant som det är sagt, det där om Skopunkten! ^^ Riktigt nice var de i alla fall, men du kommer frysa tårna av dig. ;P

    SvaraRadera