lördag, februari 06, 2010

shoppingdag.

21.04

har varit en riktigt bra dag idag. jag fick min shoppingrunda precis som jag ville. jag drog runt Emil i nästan alla affärer jag vill gå i. men han gnällde inte :P. fick använt mig av mina presentkort. med mig hem fick jag ett par skor, högklackade (ska nog och troligtvis ingå i fredagens outfit). en ny bh, som passar till trosorna jag köpt innan. två nya tröjor, rätt vanliga men användbara. fick även köpt present till min syster och den är riktigt bra, ibland har man tur liksom. ordnat drickat till fredagens partajand. mycket nöjd med alla inköp.

sen har detgåtts en liten sväng med hunden. pratat en lång stund med mamma och lagat middag. ätit lite godis. nu är jag mest trött och tänker inte röra mig många mer centimeter idag. man blir trött av shopping. kanske blir en film med älsklingen. känner dock på mig att jag kommer somna innan den är slut.

imorgon blir det i alla fall ingen spinning för min del. har ont i nästan hela vänster benet. var ute på hundpromenad igår efter jobbet och Helmer drog iväg så jag stukade foten, gjorde jävligt ont då, men det mesta gick ändå över. men imorse när jag vaknade hade jag ont i vaden, låret och ljumsken och jag vet inte var det har kommit ifrån. så det är bäst att låta det bli bättre först. på måndag blir det gymmet igen. jag känner mig på G igen, känns toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar