torsdag, februari 18, 2010

torsdag kvällning

22.29

provar att blogga från Emils ipod när jag ligger i sängen. Är ensam hemma ikväll, inte så himla kul. Emil är hos sin mamma och är hundvakt. Det snöar åt helvete mycket ute nu och det gillas inte av mig längre. Hoppas det avtar lite så det funkar okej att köra imorn bitti.
Idag har det jobbats, åkte hem och gick en liten sväng med hunden. Sen var tanken att jag skulle åka och träna men då behagade inte bilen att starta. Körde lite gympa i vardagsrummet. Gav mig på att försöka elda (för femtielfte gången). Det gick faktiskt vägen och jag är grymt stolt och nöjd med mig själv.
Annars så har kvällen ägnats mest framför datan/tvn, ätit lite middag, bakat kladdkaksmuffins och diskat.

Imorn väntar jobb igen och efter det en sväng på banken för att växla in alla mina mynt och sätta in på kontot. Efter det tar jag helg. Den kommer vi spendera mestadels hos Emils mamma som hundvakter.

Nu säger jag godnatt och hoppas jag kan somna utan min kärlek i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar