måndag, februari 15, 2010

helhet.

20.46

blir bara en liten snabb uppdatering över helgen för jag är jättetrött ikväll.

i fredags bar det av hemåt till pappa, efter jobb och en dusch hemma först. hos pappa gjorde jag mig iordning för kvällen och sen blev det pastasallad, vin och massa musik. senare på kvällen blev det BLVD, inget höjdar ställe precis men jag hade roligt i alla fall. men det är ingen bra idé att ha högklackat när hela stan är full med is. jag är ett blåmärke rikare :P vid halv två tiden var pojkvännerna trötta och vi besämde oss för att ta kvart över tåget hem. väl hemma somnade jag så fort jag la huvudet på kudden. lördagen, till att börja med så sov vi till 2-tiden (så länge har jag inte sovit sen jag vet inte när), skönt var det. en dusch, lite frukost och sen var det dags att göra sig iordning för kalaset på kvällen. det blev lite vin, smörgåstårta och tårta/kakor. vid halv 12 så sa vi godnatt.
igår blev det också sovmorgon, vi är ju vana vid att Helmer går på oss vid åtta. smörgåstårta till frukost och sen tog vi vårat pick och pack och åkte hemåt. hade lite alla hjärtans dag-mys med tacos, lite godis och en film på kvällen.

idag har det varit jobb till halv ett. hem en sväng och en liten hundpromenad och sen iväg till gymmet.
nu ger jag upp datan för ikväll och går å lägger mig.

1 kommentar:

  1. Ja, det har du ju alldeles rätt i. Lite närmre än vanligt. <3

    SvaraRadera