torsdag, februari 11, 2010

fullt upp.

20.19

har en liten kort paus i soffan nu och kikar på Glee och börjar känna mig riktigt trött. har lite kvar att göra innan jag kan inta sängen.
jobbet idag gick fint, önskar bara att jag hade ett par andra skor, som inte gör att jag får så ont i fötterna. efter jobbet blev det AF och det gick förvånansvärt fort, blev inskriven och fick pappret påskrivet, sen var det klart. så nu borde jag få mina pengar som jag ska. sen iväg till optikern och beställde glasögon. det blev två par och jag känner mig nöjd. handlade lite käk och for hem. blev en kort hund promenad, en maskin tvätt, paketinslagning och middag. packade väskan (nästan helt klart) och har nyss tagit ut min kaka ur ugnen. en chokladkaka till imorn kväll och till min kära syster. har hunnit med väldigt mycket idag tycker jag.

nu ska jag diska upp lite i köket och sen en dusch och rakning av benen. sen skulle jag tro att det inte är långt tills det blir sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar