onsdag, februari 17, 2010

middle of the week.

19.55

idag har jag jobbat, varit en sväng på banken och sen hämtat mina nya brills och jag känner mig riktigt nöjd. och jag ser bra ut igen :P skönt på jobbet utan chef, för dem tycks alltid ha något att gnälla över. lite, lite att göra idag och då blir det tråkigt. allt är städat för resten av veckan, vilket i och för sig är skönt. lagade lite middag idag också. panerad fisk, potatis och remouladsås.

igår hade jag namnsdag och som vanligt visste jag knappt om det själv. när Emil kom hem från jobbet hade han köpt en blomma till mig. det var hur gulligt som helst. och han är det bästa jag har <3

efter glasögonbetalningen idag är jag näst intill pank. ungefär 2 veckor till lön. ska växla in alla mina mynt jag har här hemma, för här gör dem ju ingen nytta ändå. och jag känner på mig att det är en hel del.

nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen eller upp i soffan och läsa mattidningen jag fick av Emil idag och nya numret av Allt om Mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar