söndag, februari 28, 2010

S som i söndag.

18.51

gårdags kvällen blev inte riktigt som jag hade förväntat mig men ändå väldigt bra. fördrink, god mat, god efterrätt, trevligt folk och "Den glade mytomanen", som är ett jäkligt roligt spel för övrigt. vi drog oss iväg mot Harrys och vaktjäveln släppte inte in oss för en av oss var under 22 och för att tillägga fyller hon år om bara några få månader. men hon ringde till en kompis och bad honom prata med vakten och säga att vi var ett gäng och en under 22. vi gick dit och blev insläppta, hur jävla dåligt är inte det då? jag förstår mig inte på vakter, dem tror dem har lite mer makt än dem faktiskt har. när vi väl kom in så hade jag verkligen roligt, även om det bara blev en dryg timme där inne. sen hämtade Emil mig som den fantastiska man han är. tvättade bort sminket innan jag la mg och somnade väldigt fort. sov riktigt gott och vaknade utan att vara det minsta bakfull. och hur bra är inte det?

dagen har inte bjudit på särskilt mycket i mitt fall. promenad på förmiddagen och frukost efter det. sen har jag mest legat i soffan faktiskt. vi har varit en sväng och handlat också. det är ju söndag och då behöver man faktiskt inte göra så mycket enligt mig. har haft ont i huvudet idag med och det beror inte på bakfylla för jag har haft det så sen i torsdags. och det är inget vidare kul alls. ändå tycker jag inte att jag sovit, ätit eller druckit för lite. möjligtvis druckit för lite, det glöms liksom bort på jobbet.

ska äta min överblivna semla, från i fredags och bara slappa med datan framför tvn. ska även försöka göra relativt tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar