måndag, februari 01, 2010

ny frisyr och trött måndagskväll.

20.45

förkylningen är på bättringsvägen, det är värst på mornarna och kvällarna. men på dagarna är det relativt bra, mest tät i näsan bara.

jobbet har varit bra idag, allt flöt på förvånansvärt bra faktiskt. slutade vid halv ett, som hela den här veckan. då blev det en sväng på lilla stan. handlade lite på apoteket och lite på mitt H&M-presentkort. det blev en kortärmad rutig skjorta, en topp och ett par trosor. ville egentligen ha bh:n som passade till trosorna, men den var konstig, min vanliga storlek passade inte alls och brösten typ vällde ut. så det blev ingen sån. sen blev det äntligen frisören. det var extremt välbehövligt och skönt. nu känns det fräscht och jag känner mig mycket fräschare, hela jag. riktigt nöjd är jag också.

imorn är det jobb igen, det känns bra att säga. resten av veckan har jag lite andra planer.
tisdag. jobb och yoga på kvällen
onsdag. jobb och cellprov, tänk så fantatiskt det är att fylla 23.
torsdag. jobb och träna.
fredag. jobb. inget annat planerat än så länge.
lördag/söndag. får se vad helgen bjuder på.

nu blir det nog sängen för min del. är trött i ögonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar