onsdag, februari 10, 2010

mitt i veckan.

20.57

redan onsdag idag och jag förstår inte riktigt var veckan har tagit vägen. har varit rätt fullt upp men inte så mycket roligt att skriva om.

har jobbat och tränat. igår var jag hos optikern och kollade synen och kikade på bågar. fick med mig fem par hem så jag kunde fråga Emil lite grann och prova lite hemma. har två som jag tycker bäst om. hoppas på att 2 för 1-erbjudandet gäller på dem bara. annars har jag beslutsångest. har nämligen inte råd att köpa båda annars.

idag har jag i alla fall hunnit med jobb, träning, promenad och en maskin tvätt. och middag såklart, men det är ju varje dag.
imorgon är hela dagen fullspäckad. först jobb. en sväng till AF och lämna papper (och där vet ju ingen hur lång tid det tar). till optikern för att beställa bågar. handla lite. hem och baka en kaka och packa väskan till fredag.
på fredag åker vi hem till pappa och firar syster 20-års dag med utgång. så då är det bara hem från jobbet, duscha och iväg igen.

nu väntar sängen på mig känner jag. dags att göra den sällskap. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar