söndag, april 11, 2010

end of week.

20.50

helgen har varit bra, inga större utsvävningar och spännande uppdrag. en helg som behövs ibland. det har varit strålande väder, men inte särskilt varmt, har blåst en himla massa.
igår tog jag tag i ett par dagars disk, tvättade lite och skulle dammsuga. åkte iväg en sväng till gymmet istället, för det var betydligt roligare än att dammsuga. åt sen lunch, sov middag och tassade runt här hemma och grejade lite, till middag blev det pizza och det var skönt att slippa fixa middag. kikade på film till två-snåret och somnade sen som en stock.

idag har jag hjälpt Emil att stapla ved medan han sågade den. ville passa på att vara ute i solen en stund fast det blåste massa, det är väl bäst att passa på ändå. sen tog jag ett tag i garderoben och röjde lite i ett par av mina lådor. så nu ska det bara tas iväg till nån slags insamling så jag blir av med det och får mera plats. pratade med min kära syster en liten stund <3. och lagade lite enkel middag.

imorn är det måndag igen och jag tycker det är skönt med vanlig vecka igen (kunde gärna jobba fyra-dagars-vecka jämt), då blir det lite mer rutin på saker och ting. man vet vad man ska göra hela tiden och det är inga frågetecken alls. det blir en sväng till AF och sen gymmet. slutar tidigt i veckan också.

nu är det dags att inta sängen, ingen lust att vara som en zombie imorn. goodnight.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar