söndag, april 18, 2010

sunday evening.

20.24

upptäckte just att klockan redan hade hunnit bli halv nio. det känns verkligen inte så, det är ju fortfarande så himla ljust ute. det gillas väldigt mycket.
helt okej dag. har fått diskat, dammsugit och rensat lite i mina klädlådor. jag tycker verkligen det är fruktansvärt tråkigt att städa och anser väl att det finns roligare saker att göra, men inte idag. ibland är jag illa tvungen bara, men det är tråkigt när det är lika sandigt i hallen en timme senare. har inte blivit någon längre promenad idag heller. dagen började med regn och sen bara massa blåst, men på eftermiddagen dök solen upp. har lagat middag och fixat matlådor. känner mig nöjd för idag. och resten av kvällen tänker jag spendera i soffan.

jag känner att jag skulle behöva gå ner ett par kilo. träningen är det inga problem med alls. men maten, jag behöver lite hjälp. Johanna-vännen kanske? jag är ett stort matvrak och har svårt att låta bli helt enkelt. har tänkt införskaffa mig ett par joggingskor, så jag har något skönt att promenera i, för det gör jag ju ändå varje dag. kanske tar jag även några springsteg då :P men det jag ska fixa först är ett par nya inlägg, ska bara hitta var jag ska göra det nånstans och det tar sin lilla tid.

nu ska jag måla ett lager på naglarna och titta på Wallander och om en stund sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar