torsdag, april 15, 2010

kvällen.

20.40

svettig dag på jobbet idag och en massa att göra, vi var en man kort. hjälpte till överallt och var här och där hela tiden. men det gick trots allt rätt så bra. käkade lite lunch på jobbet och stack ner på stan för en fika med Julia och en lite sväng på staden. hittade ett par toksnygga skor, högklackade sandaletter, jag föll pladask men jag behöver dem inte. så dem fick helt enkelt inte följa med mig hem idag. kanske en födelsedagspresent?
hoppade över gymmet idag, för det var jag alldeles för trött för dumt att göra något man inte vill när man har valmöjlighet. blev en långpromenad med hunden i solen istället. han skötte sig hyfsat bra, men på vägen tillbaka, när vi gick bakom ett par hundar han ett vredes utbrott som hette duga, skällde och morrade, ströp nästan sig själv med kopplet. men även den lilla incidenten klarade vi av. pratade med syster en jättelång stund, vi hade mycket att "fånga upp" och jag saknar henne.
har lagat lite mat, tagit en dusch och hängt i soffan.

till något annat nu. jag tror jag behöver någon form av vitamin eller nånting. jag försöker lägga av med att riva på mina naglar och odla lite längre. men dem blir tunna, går av och flikar sig. det blir liksom aldrig bra och dem blir aldrig långa. hur ska jag fixa det?

imorn blir det jobb. det är fredag och det är fantastiskt. sen blir det en lite utflykt med damerna på jobbet, men vet ännu inte riktigt vad det är. men kul att göra lite annat än sitta hemma jämt.
nu väntar sängen på mig och ögonen är trötta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar