fredag, april 09, 2010

fredags trötthet

22.00

alldeles jättetrött ikväll som vanligt på fredagar i och för sig. lutar åt sängen om en inte alltför lång tid.

otroligt lång och seg kort dag idag. den ville liksom aldrig ta slut och på slutet fanns det inte ens nånting att göra och då blir det jäkligt segt. när jag kom hem så väntade mamma på mig. vi åt lite lunch med lite godsaker som jag fått av mamma och lite av min saffranskaka som jag bakade igår kväll. gick en långpromenad med hunden och snick snackade om allt möjligt. lagade god middag och hon for hem vid sju-snåret. skönt när man kan ses bara över en eftermiddag nu när det är ljust så länge. blev av med mina gamla sommardäck också, mamma köper dem av mig, känns bra, då var man av med dem också.

imorn är det lördag, ledigt och inget alls planerat. antar att jag får ta tag i lite tvätt och dammsugningen. utöver det så ligger dagen fri. känner lust att hitta på något men ändå inte. var ju borta hela förra helgen.

nu blir det sängen, annars somnar jag i soffan ikväll :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar