torsdag, april 15, 2010

solskens morgon.

07.26

Godmorgon!
gick upp betydligt tidigare imorse än vad jag behövde, men det kändes som det var lika bra att gå upp när jag ändå var uppe. har ätit frukost och gjort mig klar, väntar egentligen bara på att åka.

tänk, det är redan torsdag. den här veckan har verkligen gått fort. det har mest blivit jobb och gym. det bästa är när jag kan träna direkt efter jobbet, för då är det lättare att göra det och jag har hela kvällen fri. det gillar jag :) det börjar för övrigt gå riktigt bra med träningen nu och jag känner mig taggad. i tisdags var det ingen yoga så det blev en sväng till Ullared istället. blev ett par fynd rikare och ett antal kronor fattigare, men det var kul. jag köpte mest nödvändigheter, men såklart slank det ner lite annat i vagnen också. bästa köpet var nog en stor BB-necessär för drygt sextio kronor.
idag är det jobb och sen en fika med Julia på stan och förhoppningsvis så är det sol då också. det blir hur som helst trevligt, för det var längesen nu. har packat träningsväskan, för kanske blir det lite träning i eftermiddag också. det återstår att se.

nu är det tandborstning som gäller och sen sticker jag till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar