torsdag, april 22, 2010

helt slut.

19.51

dagen blev lite väl övermäktig idag, även för mig. nu är jag helt slut, har huvudvärk och är lite illamående. ska skriva klart och sen bädda ner mig själv i sängen.

det var jobb idag, en man kort och en ugn som var sönder. en jäkla massa att göra, sprang runt överallt för att hinna med innan hemgång. stack iväg på fotanalys och kom därifrån med ett par joggingskor och ett par tusen mindre på kontot. men fötterna ska jag ju ha hela livet. sparkade mig själv lite i rumpan och åkte iväg till gymmet. kanske jag inte borde gjort trots allt. hur som helst så gick det i alla fall bra och huvudvärken släppte då. rusade hem och lagade middag. 
det var ungefär lika delar dåligt som bra idag.

hoppas allt har gått över tills imorn, dels så att jag kan gå till jobbet. mest för att jag ska kunna träffa Julia och gå ut på kvällen, för det ser jag verkligen fram emot.

nu säger jag godnatt och hoppas på en bättre dag imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar