onsdag, april 28, 2010

nothing without you.

20.23

redan onsdag och jag har inte haft tid att skriva en rad här. har det funnits tid så har det inte funnits något att skriva. så enkelt är det. 
dagarna har bestått av jobb, träning och det vanliga bestyren. slutar halv ett den här veckan, har nästan hela dagarna fria men känns knappt som jag hinner med något ändå.
har börjat gå in mina nya skor och dem börjar så smått bli skönare och skönare (även om det redan är som att gå på moln). mindre kramp i fötterna för varje gång.

ikväll är jag helt otroligt trött och har lite ont i huvudet, men det beror nog mest på att jag druckit för lite idag. jobbade och var hemma en kort sväng, på lunch, liten hundpromenad, slängde in en maskin tvätt och en dusch. sen bar det av ner till Vmo igen för lite "kalas" för jobbarkompis som fyllt 60 för ett tag sen. trevligt och god tårta, men kändes lite som kyrkkaffe :P. blev inte kvar så värst länge, tröttheten började sätta in redan då.

det är lite lite synd om mig. jag har ont i mitt lillfinger, det är sönder och infekterat med var. gör ont och gör mig lite smått illamående varje gång jag slår i det. jag kan inte få bort varet, använder plåster med nån slags sprit på. hoppas på att det hjälper. det är i alla fall bättre än igår.

jag längtar till fredag, då puttrar jag hem till pappa och stannar hela helgen!

nu stänger jag av datan för ikväll, ska packa träningsväskan, göra mig i ordning och krypa ner i sängen och kika klart på Greys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar