onsdag, april 21, 2010

onsdag.

20.50

dagen har bjudit på riktigt april-väder vilket betyder en extrem variation. sol, regn, hagel och snö. kallt var det också, blev tokkall om benen när jag var ute med Helmer förut. jag vill ha vår nu, riktig vår och ingenting annat. 

annars har det varit jobb idag. jag är trött och lite arg, på folk som inte tycks bry sig. inte hör av sig så att man kan få klara besked. det tar på krafterna på alla, faktiskt. efter jobbet tog jag en sväng till gymmet, (batteriet på mp3 hade tagit slut, så jag vart tvungen att lyssna på deras tradiga radiokanal), körde ett lagom svettigt pass. hemma blev det som sagt promenad med hunden i skitväder. lagade middag. sen blev jag helt otroligt trött bara och har bara hängt i soffan sen dess.

min nya design äntligen. det tog sin lilla tid och jag blev nästan försenad till yogan. är väldigt nöjd med den och kommer definitivt behålla den. jag är glad att man kan hitta (nästan) allt man söker på nätet. att det finns folk som kan nånting om design och grejer.

alldeles snart dags att krypa ner i sängen. fick byta pass imorn också, inte för att halv nio är särskilt tidigt att börja. men jag behöver min sömn och ikväll är jag trött.
imorn blir det ortopeden, en sväng till systemet, träning och hemgång. och vem vet, kanske dyker det upp något mera på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar